Saturday, June 30, 2012

Pre mortem

Ja men vi gör väl så här då. Tutar igång en liten sån härna "blogg" som är så trendigt nuförtiden. Alla kidsen gör det har jag hört. Jag börjar med att kopieklistra det jag har skrivit på fejan hittills, så att mina kära föräldrar och andra kan hänga med från starten. Jag vet inte riktigt hur det här funkar, men jag trycker på lite olika knappar tills det händer nåt. Det är för övrigt hur man lär sig använda datorer och dess program i stort, till de som känner sig rädda för att göra just detta. Men det var ett sidospår.

Som de som kan tänkas vara intresserade av att läsa det här säkert redan vet är jag nu i Tokyo, Japan i 6 månader för att lära mig hanshia nihongiska. Tokigheter uppstår. Kanske. Det kanske blir färre uppdateringar allteftersom saker stabiliserar sig, men sånt är livet. Då börjar vi från början, fr.o.m. nästa post.

Tut

No comments:

Post a Comment