Saturday, May 13, 2017

Hänt mycket i flera veckor

Nu var det ett tag sen, och det har ju egentligen varit den mest intensiva tiden nu, och det är kanske därför jag inte har orkat skriva nåt. Det orkar jag egentligen inte nu heller, och det blir inga bilder den här gången, men förhoppningsvis snart. Jag har haft en lång dag med flytt till det nya huset i Yokohama. Det verkar trevligt på flera vis, men rummet är inte riktigt lika gemytligt, mer cell-likt. Men jag får väl försöka skaffa lite fler möbler och dekorationer så kanske det tar sig. Verkar vara en del slammer i korridoren även här, man får väl försöka leva med det, ingen annan verkar ju tänka på ljudet, så det är väl jag som är konstig som vanligt och vill ha det tyst.
  Motorvägen ligger på en mer behaglig brusnivå och det är ingen skola intill i alla fall.
Jag har varit sjuk i nå vecka nu och är egentligen för sliten för att fungera, så jag slutar nog redan här. Återkommer snart, hoppas jag.

No comments:

Post a Comment